bižutéria - veľkoobchod a maloobchod

Všeobecné obchodné podmienky

1. Objednávka a uzatvorenie zmluvy

Prevádzkovateľom internetového obchodu je Vanda Popovičová - P.W., Poľná 15, 97401 Banská Bystrica, prevádzka: Miletičova 13, Bratislava-Ružinov - IČO: 34254544 (ďalej len „predávajúci“). S kupujúcim uzatvára na diaľku zmluvu, ktorej predmetom je predaj a kúpa tovaru na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho.

Objednávku tovaru, ktorý ste si vybrali, nám zadávate prostredníctvom nákupného košíka. Odoslaním objednávky zároveň vyjadrujete súhlas s obchodnými podmienkami nášho internetového obchodu. Po spätnom potvrdení Vašej objednávky, ktoré zasielame e-mailom, vzniká záväzná kúpno-predajná zmluva. Za spätné potvrdenie sa nepovažuje automatický e-mail, ktorý dostanete ihneď po zaslaní objednávky. Ten slúži len ako informácia o zaevidovaní objednávky v našom elektronickom systéme.

Kontaktné údaje

mobil: +421 903 282 729
email: vanda@bizuteriavanda.sk
adresa:
Vanda Popovičová, Miletičova 13, Bratislava

Orgán dozoru:
Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj
Prievozská 32, P.O. Box 5,820 07 Bratislava 27
odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa
tel. č.: 02/ 58272 172-3
fax č.: 02/ 58272 170

2. Platba a dodanie tovaru

Ceny a platba
Všetky ceny uvedené pri jednotlivých druhoch tovaru sú uvedené v eurách. Predávajúci nie je platca DPH. K cene tovaru pripočítavame poplatky za dodávku tovaru podľa zvoleného spôsobu dopravy.

Za objednaný tovar môžete zaplatiť:
- na dobierku pri prevzatí balíka na pošte alebo od kuriéra
- bezhotovostným prevodom vopred na náš bankový účet
- pri osobnom odbere v hotovosti na našej prevádzke
V prípade bezhotovostných platieb na náš účet uveďte ako variabilný symbol číslo Vašej objednávky.

Uvedené ceny za tovar sú pre Vás platné v čase odoslania objednávky. Vyhradzujeme si právo tlačových chýb a zmeny cien pri výrazných zmenách podmienok našich dodávateľov.
Ku každej zásielke Vám pribalíme aj faktúru, ktorá slúži ako doklad o predaji a zároveň ako dodací list.

Doprava tovaru
Tovar, ktorý si v našom internetovom obchode vyberiete, Vám môžeme poslať balíkovou službou Slovenskej pošty po platbe vopred alebo na dobierku.
Druhá možnosť je doručenie kuriérskou službou až k Vám domov. V tomto prípade Vám odporúčame uviesť aj číslo mobilného telefónu, aby Vás kuriér mohol priamo kontaktovať.

Dodacie podmienky a lehoty
Objednávky vybavujeme spravidla v ten istý pracovný deň. O stave objednávky Vás informujeme e-mailom. Tovar, ktorý je skladom, Vám pri spôsobe platby na dobierku odošleme v deň potvrdenia objednávky. Pri platbe vopred na náš bankový účet odosielame objednaný tovar až potom, ako banka pripíše kúpnu cenu na náš účet. Slovenská pošta si na doručenie balíkov vyhradzuje najviac 4 dni, kuriérska služba 24 hodín.
Tovar, ktorý momentálne nie je na sklade, objednávame priamo u našich dodávateľov. Tí nás následne informujú o dostupnosti tovaru a objednávky nám posielajú spravidla do troch týždňov. Môže sa však stať, že tovar budú mať v momente objednávky nedostupný. V takýchto prípadoch Vás bezodkladne upozorníme e-mailom alebo telefonicky o zmene dostupnosti tovaru. Ak by Vám dlhšia dodacia lehota nevyhovovala, umožníme Vám objednávku bezplatne stornovať.

Všetky uvedené ceny poštovného platia pre zásielky v rámci Slovenskej republiky.
Ak si prajete zaslať tovar do zahraničia, poštovné pre Vás vypočítame individuálne podľa platných cenníkov doručovateľských spoločností. Pri zahraničných transakciách však požadujeme platbu vopred na náš účet. Na požiadanie Vám zašleme všetky údaje potrebné pre bezproblémový cezhraničných bankový prevod.

3. Práva a povinnosti

Predávajúci je povinný:
- na základe potvrdenej objednávky dodať kupujúcemu tovar v dohodnutom množstve, kvalite a termíne spolu s predpísanými dokladmi (návod v slovenskom jazyku, daňový doklad a pod.)
- zabezpečiť, aby tovar spĺňal predpisy a normy platné v Slovenskej republike

Predávajúci má právo:
- na včasné zaplatenie kúpnej ceny od kupujúceho
- stornovať objednávku, ak pre nedostupnosť tovaru nemôže dodať tovar v lehote alebo cene určenej v bode 2. Platba a dodanie tovaru. O stornovaní objednávky predávajúci kupujúceho bezodkladne informuje telefonicky alebo e-mailom. Ak už kupujúci medzitým uhradil kúpnu cenu, peniaze mu v čo najkratšej možnej lehote vráti na bankový účet.

Kupujúci je povinný:
- objednaný tovar prevziať a v súlade so zvoleným spôsobom platby bezodkladne zaplatiť dohodnutú kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie tovaru

Kupujúci má právo:
- na dodanie tovaru tovar v dohodnutom množstve, kvalite, termíne a mieste dohodnutom v záväznom potvrdení objednávky.

4. Vrátenie tovaru
Podľa zákona č. 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri zásielkovom predaji môžete tovar z nášho internetového obchodu vrátiť do 7 pracovných dní od dňa prevzatia tovaru. Tovar v súlade so spomínaným zákonom musíte vrátiť na adresu sídla prevádzkovateľa obchodu v originálnom balení, nepoužitý, nepoškodený a kompletný vrátane záručného listu, návodu atď.
Ak sa rozhodnete tovar nám vrátiť, oznámte nám to prosím vopred e-mailom a uveďte spôsob, akým nám tovar doručíte. Náklady na prepravu tovaru hradíte Vy. Tovar zaslaný späť na dobierku neprijmeme. Cenu tovaru, bez poštovného, Vám vrátime bankovým prevodom na Váš účet ihneď po tom, čo skontrolujeme vrátený tovar.

5. Záruka a reklamácie
Na všetok tovar v našej ponuke sa vzťahuje zákonná záručná lehota v dĺžke trvania 24 mesiacov.
Prípadnú reklamáciu nám oznámte vždy písomne. Uveďte dôvod reklamácie a doložte doklad o kúpe.

Odporúčame Vám, aby ste si zásielku pred prevzatím na mieste bezodkladne skontrolovali. Ak je zásielka očividne poškodená (zdeformovaná, pretrhnutý obal atď.), zásielku neprevezmite a túto skutočnosť nám čo najskôr oznámte.
V dvojročnej záručnej lehote máte právo na odstránenie prípadnej vzniknutej závady. Reklamovaný tovar s kompletným príslušenstvom, faktúrou a Vašimi kontaktnými údajmi nám doručte na adresu sídla prevádzkovateľa internetového obchodu buď osobne, alebo poštou. Náklady spojené s doručením tovaru nepreplácame a neakceptujeme ani zaslanie reklamovaného tovaru na dobierku.
Po vybavení reklamácie spätnú dodávku tovaru hradíme my. Ak bude závada tovaru neodstrániteľná, reklamovaný výrobok Vám vymeníme za nový alebo Vám vrátime kúpnu cenu bez nákladov na doručenie. Po vzájomnej dohode Vám môžeme výrobok nahradiť iným z našej ponuky s doplatkom alebo vrátením cenového rozdielu.

Záruka sa nevzťahuje na chyby vzniknuté:
- nadmerným mechanickým opotrebením nevhodným používaním, poškodením pri páde z výšky, náraze či živelnými udalosťami
- v dôsledku zanedbania údržby či znečistením tovaru alebo jeho častí
- používaním alebo skladovaním tovaru v extrémnych podmienkach (horúčava, prašnosť, vlhkosť, atď.)
- namočením elektrických častí, po poruchách v elektrickej sieti
- neodbornými zásahmi do tovaru (opravy či úpravy)

Ak Vaša reklamácia nebude oprávnená, tovar Vám s odôvodnením vrátime späť. Všetky reklamácie podľa platnej legislatívy vybavujeme bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 30 dní odo dňa prevzatia reklamácie. Ak sa nám v tejto lehote nepodarí chybu na tovare odstrániť, musíme postupovať tak, akoby išlo o neodstrániteľnú chybu - teda tovar Vám vymeníme za nový alebo Vám vrátime kúpnu cenu bez nákladov na doručenie.
Vybavením oprávnenej reklamácie sa záručná doba výrobku predlžuje o dobu trvania reklamácie. Ak Vám pri reklamácii v zákonnej záručnej lehote vymeníme tovar za nový, záručná doba začne plynúť odznova od dátumu vybavenia reklamácie.

6. Bezpečnosť a ochrana informácií

Pri registrácii či nákupe bez registrácie prostredníctvom nášho internetového obchodu vyžadujeme niektoré Vaše osobné údaje, ktoré sú nevyhnutné na zrealizovanie nákupu a dodávky objednaného tovaru. Odoslaním Vašich osobných údajov nám zároveň dávate súhlas na ich spracovanie.
Všetky poskytnuté osobné údaje chránime pred zneužitím a spracovávame ich v súlade so zákonom č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov. V žiadnom prípade ich neposkytujeme tretím osobám.
Využijeme ich len na zasielanie informácií o novinkách či iných marketingových aktivitách súvisiacich s propagáciou internetového obchodu www.bizuteriavanda.sk a aj to len v prípade, že si pri registrácii zvolíte možnosť zasielania noviniek (newsletter) na Váš e-mail.

7. Cenník prepravy

Za prepravné služby budú účtované nasledujúce poplatky:

Doručenie poštou na dobierku - 3,00 €
Osobný odber - 0,00 €